۱۹ مهر ۱۴۰۳، ۱۴:۲۹

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان:

آسفالت۸۰کیلومتر از آزاد راه زنجان به قزوین روکش و لکه گیری می‌شود

آسفالت۸۰کیلومتر از آزاد راه زنجان به قزوین روکش و لکه گیری می‌شود

زنجان-مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر از این مسیر به پایان می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اصغر اسماعیلی در جریان بازدید از عملیات ترمیم آسفالت آزادراه زنجان به قزوین، نوسانات جوی و تراکم تردد را از عوامل دخیل در ادامه بهسازی آسفالت آزادراه زنجان به قزوین عنوان کرد و گفت: تا زمانی که شرایط جوی مساعد باشد عملیات عمرانی هم ادامه می‌یابد که طبق پیش‌بینی‌های انجام شده، امسال لکه‌گیری و روکش آسفالت ۸۰ کیلومتر از این مسیر به پایان می‌رسد.

وی افزود: هم اکنون چهار اکیپ مستقر در آزادراه با انرژی مضاعف برای رفع مشکلات و ارائه خدمات بهینه به مسافران عبوری در حال تلاش هستند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان اظهار داشت: برای شتاب‌بخشی به طرح، گروه‌های عملیاتی آسفالت‌تراشی، روکش، قیرپاشی و ترمیم با ۱۲۰ نفر نیرو در حال انجام کار هستند.

اسماعیلی ادامه داد: طبق برنامه، این آزادراه تا سال ۱۴۰۵ به طور کامل ترمیم خواهد شد که تنها هدف از این اقدام، افزایش ایمنی مسیر برای کاربران جاده‌ای است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه ۱۳۰ هزار تن آسفالت در زنجان به قزوین پخش شده است گفت: اعتبار هزینه شده برای این میزان کار حدود ۲۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است.

اسماعیلی افزود: ترمیم روکش آسفالت این آزادراه مطالبه بسیاری از مردم استان و مسافران بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، هم اکنون شاهد رضایت کاربران جاده‌ای هستیم.

وی با تاکید بر رعایت استانداردهای تعریف شده در آسفالت‌ریزی اتوبان زنجان به قزوین گفت: کیفیت آسفالت مورد استفاده توسط کارشناسان لحظه به لحظه کنترل می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان این محور را از مسیرهای پرترافیک در بخش‌های مسافربری و باربری عنوان کرد و گفت: این آزادراه مرکز مهم جمعیتی و اقتصادی ایران است و از شهرهای قزوین، تاکستان، ابهر، خرمدره و زنجان عبور می‌کند.در تلاش هستیم ترمیم کل ۱۰۵ کیلومتر آزادراه به زودی به پایان برسد.

کد خبر 6252781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha